SmartTask Advanced: En omfattande lösning för arbetskraftshantering
SmartTask Advanced är en gratis mobilapplikation som är utformad för att säkerställa efterlevnad av arbetskraft genom att jämföra planerade aktiviteter med tid och närvaro som fångas via NFC-taggar eller IVR-telefonsamtal. Utvecklad av Skillweb, tillhandahåller denna app realtidsinformation och initierar till och med eskalering av ledningen om en schemalagd händelse missas.
Denna Android-app är en del av SmartTask SaaS-lösningen, som inkluderar en rad funktioner som intelligent personalplanering, realtidskontrollrumsvy, realtidsvarningar och omedelbar checkpoint-information. Dessutom stöder appen en bred uppsättning datainsamlingsfunktioner via sina SmartForms. SmartTask Advanced används inom olika arbetskrafter som säkerhetsvaktsturer/patruller, mobila patruller, evenemangshantering, städtjänster, fastighetsförvaltning, samhällsvård och fönsterputsning. Appen ger en enhetlig användarupplevelse på Android, iOS och Windows-telefoner, vilket gör att din arbetskraft kan byta mellan enheter med minimal träning.
SmartTask Advanced stöder även skydd för ensamarbetare, från paniklarm till kontrollsamtal. Med sina olika funktioner är denna app en utmärkt lösning för företag som letar efter omfattande verktyg för arbetskraftshantering och efterlevnad. För mer information, besök Skillwebs webbplats.
Användarrecensioner om SmartTask Advanced
Har du provat SmartTask Advanced? Var den första att lämna din åsikt!